#
#

Tanssijumpat, solo-tanssit ja rivitanssit


Dancemix on kehonhuoltoa ja yksintanssia, jossa käytetään musiikkina swingiä, rockia, latinoa, bollywoodia ym. rikasta musiikkimaailmaa. Hyväntuuliset Dancemix-tunnit sopivat kaikille kiinnostuneille, sekä naisille että miehille (miehet treenaavat omalla puolellaan salia). Opetamme askeleet ja liikkeet aina siten, että kaikki ovat mukana ja voivat nauttia tanssimisesta ja osaamisesta. Tunnin osat ovat lämmittely, irrottelut eli kehon liikkuvuutta parantavat liikkeet, tanssiosuudet ja loppuvenyttelyt.
Balletic on tunti, jossa edetään baletinomaisella tavalla kehoa avaten ja hiljakseen liike-energiaa ja liikkuvuutta lisäten tunnin loppua kohti. Keskitymme ryhtiä ja ylävartalon liikkuvuutta kehittäviin liikkeisiin, keskivartalon voimistamiseen ja tasapainon hallinnan edistämiseen. Ryhmä sopii kaikille kiinnostuneille.
Solo dancing on pelkkään tanssimiseen keskittyvä tunti ilman kehonhuolto-osuuksia. Ryhmässä opetellaan lyhyitä tanssisarjoja teemoja vaihdellen, pohjana esim. charleston, salsa, swing jne. Ryhmä sopii kaikille kiinnostuneille.

Aikataulut kesäkaudella 2016


Dancemix tiistaisin klo 17-17.50 ajalla 7.6.- 28.6. Op. Liisa Lauronen.
Kantri-rivitanssit
aivan alkeista tiistaisin pienessä salissa klo 19-20 ajalla 21.6.- 28.6. (2 kertaa). Ilmoittaudu.
Party Dancing Tapahtumien yössä to 4.8. klo 20.15-21.15. Helppoja party-tansseja, tule pitämään porukalla hauskaa!
Iisit rivitanssit -teematunti to 11.8. klo 20.15-21.15. Helpot ja hauskat ryhmätanssit esimerkiksi laivoille ja juhliin.

Asustesuositus kaikille solo-tunneille


Matalat salijalkineet (tanssilenkkarit tai jazztossut), vaatetus hikisen lajin mukaan urheilullisesti. Tanssilenkkareita ja jazztossuja voit ostaa kenkämyymälästämme. Kysy malleista opettajiltamme. HUOM. Kumipohjainen jalkine ei luista tarpeeksi eli se voi vaarantaa polviesi terveyden. Tanssikengän pohja on hyvä olla joko haljasnahkaa tai muovisekoitetta.